T u r u n d u s

vajaduste kaardistamine

eelarve planeerimine

turunduskava koostamine

turunduse automatiseerimine

Kui varasemalt said automatiseerimist endale võimaldada ainult väga suured ettevõtted, siis tänu olemasolevale tarkvarale on see kättesaadav ja taskukohane kõigile.
Üha pea on automatiseeritud turundus digimaailmas lausa vajalik, kui soovid enda toodet või teenust turundada, andes tohutu eelise.

Enne automatiseerimist teeme teie ettevõttele kaardistamise ning veendume selles, et klienditeekond oleks kasutajatele mugav ning arusaadav. Samuti tutvume teie ettevõtte tööprotsessidega ning aitame neid koolituste ja töötubade abil kiiremaks ning kasumlikumaks muuta.

Enam ei ole vajadust pead murda selle üle, mis inimestele võiks huvi pakkuda ning millal oleks kõige õigem reklaami näidata.

Tänu erinevatele analüütikamoodulitele ning turundustarkvarade kasutamisele teame,
millal, mida ja miks inimesele näidata.

Kuidas see toimib?

01

TEGEVUSTE JÄLGIMINE JA OMISTAMINE

01

TEGEVUSTE JÄLGIMINE JA OMISTAMINE

Lisame lehele erinevad analüütikamoodulid ning seome need omavahel üheks. Profiili loomine, segmenteerimine, omistamine, taasturundamine, mille tulemusel suurendame konversiooni, ehk õnnestunud tehinguid.

02

"BOUNCE-BACK" KAMPAANIAD

02

"BOUNCE-BACK" KAMPAANIAD

Automaatsed ning personaliseeritud e-kirjad ja reklaamid, eesmärgiga klienti tagasi kutsuda ning suunata uuesti ostma.

03

"WIN back" kampaaniad

03

"WIN back" kampaaniad

Kui potentsiaalne klient on jätnud ostu pooleli, saadame talle tooted, mis ta ostukorvi lisas. Lisaks meelitame klienti personaalsete pakkumiste ja sooduskupongidega.

04

Kontaktide ja liidide kogumine

04

Kontaktide ja liidide kogumine

Vastavalt lehte külastanud ja soovitud tegevuse teinud klientidele leiame sarnase profiiliga inimesed ning sihime neid personaliseeritud reklaamidega.

05

Kontaktide ja liidide skoorimine

05

Kontaktide ja liidide skoorimine

Turundusmeilide väljasaatmisel jälgime ka mida klient lehel edasi teeb. Vastavalt tegevustele skoorime liidid ning edastame neile õigel hetkel automaatseid ja personaliseeritud e-kirju ning reklaame.

06

Muutuv veebilehe sisu

06

Muutuv veebilehe sisu

Vastavalt kliendi profiilile näidatakse veebilehe külastajale talle huvi pakkuvat sisu.

07

Masinõpe

05

Masinõpe

Piisava andmehulga olemasolul oskame tänu masinõppele ennustada, millal ja kui suure tõenäosusega inimene ostu sooritab. Tänu millele saab konkreetset inimest veelgi täpsemalt sihtida. Kõige selle tulemusel väheneb aeg, mis kulub kliendi toomiseks, samuti ka raha mis kulub liidi genereerimiseks.