Sangaste Mõis

Muinasjutuline Sangaste Mõis koos lossiga ürgse looduse rüpes esindab ühte Lõuna-Eesti 21. avastamisväärt paigast, mis on tähistatud National Geographicu kollase aknaga ning mille külastamist soovitatakse kultuuri- ja ajaloo huvilistele

UI/UX

GRAAFILINE DISAIN

FULL STACK DEV

Ülesandeks oli luua koduleht, mis annaks külastajale edasi selle suursuguse paiga ajaloo ja kultuuri sügavust, looduse hingematvat ilu ja erilisust. Eesmärgiks oli uue külastuskeskuse avamise info viia igasse Eesti punkti.

Tiimid

Sangaste Mõisa projekti raames lõime kolm tiimi:

1) Arendustiim, kes tegeles Sangaste Mõisa ja Ringtalli veebilehtede loomise ja arendamisega.

2) Videotiim, kes veetis Sangaste Mõisas meeldejäävaid päevi, mille jooksul tehti droonivõtteid, pildistati ja filmiti reklaamklippe sotsiaalmeedia ja televisiooni jaoks.

3) Turundustiim, kes valmistas ette ja viis läbi Facebooki ja Instagrami kampaaniad.

Sihtrühm

Sangaste Mõisa Ringtalli külastuskeskuse avamisel osutus suurimaks väljakutseks asukoht. Seetõttu oli kogu projekti edukaks kulgemiseks olululine väga täpselt määratleda meie sihtrühm, kelleni soovime jõuda. Uue kodulehe eesmärk on tutvustada Sangaste Mõisa ja Ringtalli nii Eesti inimestele kui ka turistidele. Koostöös turundusspetsialistiga lõime persoona, millele edaspidises turunduses toetuda.

Kliendi teekond ja kujundus

Väljakutseks klienditeekonna paika panemisel osutus see, et Sangaste Mõis, Ringtall ja Sangaste Loss kuuluvad küll sama kompleksi alla, ent on siiski erinevad veebilehed, mis sisaldavad külastaja jaoks erinevat infot.

Meie disainer kujundas menüü, mis tegi külastaja jaoks lehtede vahel liikumise selgeks ja arusaadavaks.

Kujunduses keskendusime sellele, et uute kodulehtede kujundus kannaks edasi Sangaste Mõisa juba väljakujunenud temaatikat ja Ringtalli jaoks loodud uut stiili.

Arendus

- Kalender

Ürituste kalender, kus külastajal on võimalik eristada ja sorteerida Ringtallis ja Lossis toimuvaid üritusi.

- Liidestus sotsiaalmeedia kontodega

Veebilehele jooksevad automaatselt sotsiaalmeedia viimased postitused.

Turundus

- Facebook ja Instagram

Kasutasime 3. osalist strateegiat. Videoreklaamid, Ringtalli sisu tutvustavad reklaamid ning Ringtallis toimuvate ürituste reklaamid. Kõige rohkem rõhku panime sotsiaalmeedia turundusvideole, mida vaatas kokku üle 80 000 inimese. Lisaks jagamismängud, kus loosisime rohkelt tasuta külastuspääsmeid.

- Koduleht

Unikaalseid kodulehe külastusi oli Ringtalli ning Sangaste Mõisa kodulehe esimesel kuul kokku üle 10 000. Tele- ning sotsiaalmeedia kampaania tõid rekordpäeval kokku 1500 unikaalset külastajat.

Video

Ringtalli tutvustamiseks loodi sihtrühma põhiselt video storyboard, mis nägi ette, et lõpptulemusena tuleb luua videod sotsiaalmeedia, tele ning kodulehe jaoks. Kogu materjal filmiti ühe võttepäevaga, mille tulemusel monteeriti 20 sekundiline teleklipp, 2 minutiline story video ning 2 minutiline ringtalli tegevusi tutvustav video.