Maarahvapood

Maarahvapood müüb kõike vajalikku taimede kasvatamiseks. Samuti leiab iga aiahuviline vajalikud tarvikud ning koostisosad ise valmistamiseks. Neil on 9 kauplust üle Eesti ning kogu valikut on võimalik tellida e-poest.

Ostuteekond

Panustasime väga palju mobiili kasutajatele, kes läbi reklaamide lehele tulevad või juba teavad, mis nende ostusoov on. Lisasime kogu teekonnale teavitused tasuta transpordi kohta ja mugava ning selge ostukorvi vaatamise lahenduse.

Boonuspunktid

Lisasime lehele boonuspunktide süsteemi ning liidestasime need Erply boonuspunktide mooduliga. Seeläbi saavad kasutajad koguda ning kasutada punkte nii e-poes kui ka kohalikes kauplustes oste sooritades.

Testimine

Korrastasime kliendi poolt saadetud toodete sisutekstid (2500 toodet) ja lisasime lehele blogi. Tänu sellele saab leht 45% ulatuses orgaanilist liiklust läbi Google otsingumootori. Tegime populaarsematele toodetele aasta jooksul läbivalt Facebooki kampaaniad ning sisupostitusi, läbi mille jõudis lehele 15 000 uut kasutajat.

Lisaks hakkasime koguma ka hüljatud ostukorve, mis tähendab, et saatsime e-maili teavituse ostukorvi sisu ja meeldetuletuse registreerunud kasutajatele, kes lisasid tooted ostukorvi, aga ostu ei sooritanud. Selle mooduli lisamine kasvatas igakuist käivet 10% võrra. Hetkel teostatakse ost hüljatud ostukorvidest 45% suuruse tõenäosusega.

Tulemused

Uus struktuur ning kujunduslahendused langetasid lehe bounce rate rohkem kui 2,5 korda. Varasemalt oli see 42% ning pärast uue e-poe lansseerimist langes see aasta keskmise lõikes 16%-ni. Conversion rate tõusis 1,5%-ni ning lehe külastusi oli rohkem kui
50 000. E-poe käive aasta lõikes tõusis üle 3 korra.